Czy mogę zmieniać zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?
Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia w Kasie przycisku „Kupuję i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
Tak. Każda zmiana statusu wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta:
570 943 555
lub
505 180 995
bądź e-mail:
welcome@emkadecor.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
Zapłaty można dokonać w następujący sposób:
• Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (bezpośrednio z własnego konta w banku, opcją BLIK lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24,

• Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia,

• Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy
Ile kosztuje dostawa?
Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (najczęściej jest to kwota kilkunastu złotych, jednak przesyłka jest znacznie droższa w przypadku wielkogabarytowych paczek i może wynieść do kilkuset złotych).
Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.emkadecor.pl na koncie klienta.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
W tej chwili możliwa jest tylko wysyłka towarów zamówionych w sklepie internetowym www.emkadecor.pl.
Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Niestety, na dany moment nie ma takiej możliwości. Sklep www.emkadecor.pl oferuje wyłącznie wysyłkę towaru na terenie Polski.
Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?
Tak, możesz odstąpić od umowy w terminie 30 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Nie dotyczy to produktów spersonalizowanych, które zostały przygotowane na Twoje specjalne zamówienie.
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy?
W pierwszej kolejności najlepiej wypełnić i wysłać formularz odstąpienia na stronie www.emkadecor.pl. Ten sposób ułatwi i przyspieszy procedurę zwrotu, zalecamy więc wykonanie tej czynności. Następnie odeślij nam towar. Odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika. Zwrot odbywa się na Twój koszt.
Czy mogę i jak mogę zwrócić meble?
Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, w tym także meble, a forma ich odesłania jest dowolna (zależna wyłącznie od Ciebie). Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar stanowi mebel, zalecamy rozważenie skorzystania z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu towarów
Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?
Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik). Dlatego bardzo ważne jest, aby:
• dobrze i bezpiecznie spakować towar (najlepiej w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),

• wybrać właściwego przewoźnika

• wykupić odpowiednie opcje (np. ubezpieczenie oraz opcję „ostrożnie” dla elementów delikatnych, szklanych lub ceramicznych) oraz odpowiednio oznaczyć przesyłkę.
Zachęcamy również do wcześniejszego kontaktu z Działem Obsługi Klienta.
Czy moje dane osobowe są bezpieczne i jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam stronę www.emkadecor.pl?
Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie wytycznymi RODO. Nasza Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.
Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „Kup bez konta” również są przetwarzane przez Sklep?
Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „Kup bez konta” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.
Produkt dodany do ulubionych
Dodany do porównania

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie oraz akceptujesz naszą politykę prywatności.